Veel gestelde vragen

Bestelling

Ik heb geen bevestigingsmail gekregen, is de bestelling wel goed gegaan?
Soms gebeurt het dat de bevestigingsmail aankomt in de spam box of ongewenste mail. Vooral bij Hotmail en Gmail adressen komt dit voor. Mocht daar ook niets in staan, neem dan contact met ons op. Dit kan via mail, WhatsApp of telefonisch. Klik op contact voor de gegevens.

Betaling

Waarom staat er Bezige Boefjes als ik ga betalen, terwijl ik bij DoeppieDee bestel?
In juli 2017 hebben we DoeppieDee overgenomen van de vorige eigenaar. Bezige Boefjes bestond toen al. Sindsdien valt DoeppieDee dan ook onder Bezige Boefjes en maakt daarmee ook gebruik van alle voorzieningen van Bezige Boefjes. Op sommige plekken kom je deze namen dus door elkaar tegen. Mocht er iets niet duidelijk zijn horen wij dat natuurlijk graag. Neem dan contact met ons op. Klik op contact voor de gegevens.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kan op de volgende manieren betalen:

  • Ideal (Nederland)
  • Bancontact (België)
  • PayPal
  • Overboeking via uw eigen bank
  • Pinnen of contant betalen bij afhalen in Oirschot
  • Op rekening (alleen voor bedrijven in Nederland, vanaf de 2e bestelling)

Kan ik ook op rekening betalen?
Bedrijven in Nederland kunnen bij ons op rekening bestellen. We vragen wel om de eerste bestelling vooraf te betalen. Bestel je voor de tweede keer kies dan op rekening. We sturen de factuur mee met de bestelling of wordt op verzoek naar de financiële administratie gestuurd.

Verzenden

Als ik vandaag bestel, wanneer wordt mijn bestelling dan verzonden?
Bestellingen voor 12.00 uur binnen, worden dezelfde (werk)dag nog verzonden. Bestel je na 12.00 uur dan wordt het de volgende (werk)dag verzonden.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Je kan bij ons kiezen uit twee opties.

  • Verzenden via PostNL naar je thuisadres. Je bestelling wordt dan de volgende werkdag bezorgd (Mits voor 12.00 uur besteld) De kosten hiervoor zijn € 5,00
  • Ophalen bij een UPS afhaalpunt (Kiala). Je bestelling staat dan binnen 3-5 werkdagen klaar bij het afhaalpunt van jouw keuze. Stuur na je bestelling een mail bij welk afhaalpunt je het op wil halen. Kijk hiervoor op de website van UPS. De kosten hiervoor zijn €3,95.

Als je bestelling door de brievenbus past, wordt er automatisch een bedrag van €3,95 berekend. Je bestellingen wordt dan met PostNL verstuurd in een brievenbusdoosje of envelop. Als extra optie om verzendkosten te besparen bieden we ook afhalen in Oirschot aan. Woon je in de buurt en wil je liever geen verzendkosten betalen, kies dan afhalen. Je krijgt dan een mail om een afspraak te maken voor ophalen. Bij bestellingen vanaf 45 euro (binnen Nederland en België) brengen wij GÉÉN verzendkosten in rekening!

Wat zijn de verzendkosten naar België?
Naar België wordt alles als pakket verzonden met PostNL. Het pakket wordt thuis afgeleverd. De kosten hiervan zijn €8,75 Bij bestellingen vanaf 45 euro (binnen Nederland en België) brengen wij GÉÉN verzendkosten in rekening!

Ik woon niet in Nederland of België, kan mijn bestelling ook in andere landen bezorgd worden?
Ja, dat is zeker mogelijk. Stuur een mail met wat je wil bestellen en naar welk land het verstuurd moet worden. Je krijgt dan een mail met de verzendkosten en de verwachtte levertijd. Mocht dit allemaal akkoord zijn, maken we een factuur met alle gegevens. Na betaling wordt je bestelling verzonden.

Kan ik mijn pakket volgen, zodat ik kan zien wanneer het bezorgd word?
Als je pakket verzonden is krijg je een mail met daarin een track and trace code, je kan dat op de site van PostNL of UPS kijken waar je pakket is. Weet je niet meer of je het via PostNL of UPS hebt laten versturen? Dit staat vermeld in diezelfde mail.

Ik heb ervoor gekozen om mijn bestelling op te halen bij een UPS afhaalpunt. Hoe weet ik waar ik het pakket af kan halen?
Op de site van ups kan je vinden waar de afhaalpunten in jouw omgeving zijn. Kies het punt wat je het op wil halen. Stuur daarna een mail of een WhatsApp bericht naar ons met daarin het afhaalpunt waar we het naartoe moeten sturen. Mocht je vergeten om door te geven waar we het heen moeten sturen, proberen wij nog dezelfde dag contact op te nemen met jou, via mail of WhatsApp. Om er zo achter te komen waar we het pakket naar toe moeten sturen. Lukt het dezelfde dag niet om met je in contact te komen, nemen we de volgende dag telefonisch contact met je op.

Retouren

Kan ik mijn bestelling terugsturen als ik niet tevreden ben?
Ja, dat kan. Als je iets retour wil sturen kan dit gratis via een UPS punt. Stuur een mail naar retour@doeppiedee.nl met daarin de gegevens van je bestelling. Bestelnummer, rekeningnummer waar het geld op teruggestort kan worden en de reden van retour. Je krijgt dan via de mail een bon die je kan gebruiken om het pakket terug te sturen. Dit plak je op het pakket en geeft het af bij een UPS punt bij je in de buurt. Kijk op de site van UPS voor het dichtstbijzijnde UPS punt. Bewaar het verzendbewijs dat je krijgt bij het UPS punt goed. Hier staat een track and trace nummer op. Hiermee kan het pakketje gevolgd worden. Het geld wordt teruggestort als het pakket binnen is. Je hebt na ontvangst 14 dagen bedenktijd. In deze periode kun je jouw aankoop of bestelling aan ons retourneren. Artikelen dienen onbeschadigd en met aangehecht origineel label in de originele verpakking teruggestuurd te worden. Wij willen onze producten en service blijven optimaliseren. Daarom horen we graag de reden waarom je artikelen retourneert.

Wat zijn de kosten als ik mijn bestelling terug wil sturen?
Daar zijn geen kosten aan verbonden, mits je het via UPS terugstuurt. Bij “Ruilen en Retouren” vind je hoe dit werkt.

Ik heb een pakket retour gestuurd, maar dit is niet bij jullie aangekomen. Wat nu?
DoeppieDee is niet verantwoordelijk voor het zoekraken of beschadigen van artikelen bij een retourzending. Indien het artikel beschadigd bij ons aankomt zullen wij contact met je opnemen. Bij retournering van beschadigde artikelen wordt het aankoopbedrag in rekening gebracht. Wanneer we je retourzending in goede staat hebben ontvangen, sturen we je een bevestigingsmail. Na retourzending zullen we zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen het aankoopbedrag terugstorten.

Andere vragen

Ik zie dat jullie meer dan 1 webshop hebben. Kan ik een bestelling doen bij meerdere webshops en maar 1 keer verzendkosten betalen?
Dat klopt. Naast DoeppieDee hebben we ook nog Bezige Boefjes, Kinderkeukenhout, Houtenspeelgoedkeukentje en Houtenspeelgoedtrein. Het assortiment overlapt elkaar hier een daar, maar op elke site zijn weer andere dingen te vinden.
Als je op 1 van de sites een account aanmaakt, kan je deze op de andere sites ook gebruiken. Log in en vul je winkelwagentje op 1 van de sites. Log daarna in op de andere site waar je ook iets wil bestellen. In de winkelwagen vind je de producten die je er al in had staan. Je kan dan dit aanvullen met de andere dingen die je wil bestellen en de bestelling afronden.

Is het mogelijk om mijn bestelling op te halen?
Ja, dat is zeker mogelijk. Kies bij je bestelling voor ophalen. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op, om een afspraak te maken om het op te halen. Je kan je bestelling vooraf betalen, maar aan de deur betalen is ook mogelijk. Dit kan contant of met pin. Kies dan voor betalen bij afhalen.

Ik zie een product dat ik wil, maar is niet op voorraad. Hoe kom ik erachter wanneer het er weer is?
Producten die niet op voorraad zijn, komen nagenoeg altijd weer terug. Soms snel, soms duurt het wat langer. Vraag de verwachte levertijd gerust na bij ons. Dit kan via WhatsApp, telefonisch of via mail. Klik op contact voor de gegevens.

Een product dat ik had besteld, was al beschadigd toen ik het binnenkreeg. Wat moet ik nu doen?
Neem dan meteen contact op met ons via WhatsApp of via mail. Stuur een foto van het product mee en laat ons weten wat er beschadigd is. We zullen dan samen tot een goede oplossing komen. Het kan zijn dat je het product terug moet sturen (op onze kosten uiteraard) en dan sturen we een nieuw product op. Het gebeurt ook wel eens dat retour sturen te veel kost, dan sturen we een nieuw product op en mag je de andere houden. Dit wordt altijd in overleg gedaan.

Mijn vraag staat er niet bij!
Staat je vraag er niet bij neem dan contact met ons op. Dit kan via WhatsApp of telefonisch op +31614147533 of stuur je vraag naar webshop@doeppiedee.nl.

Copyright © 2017 DoeppieDee en Bezige boefjes.